Első Évad | Első Epizód



 

Totál Dráma Sims | 1. Évad | 1.Rész



Üdv mindenkinek az én nevem Nicolas ez pedig itt a Totál Dráma Sims első évada. Tizenkét pubertáson áteső, városi, hormonálisan zavart tinit zárunk össze ide ebbe a nyári táborba. Miután két csapatra osztottam őket minden nap más-más próbán kell részt venniük, amin ha nyernek védettséget szereznek. Ám ha vesztenek egyiküket ki kell szavazniuk. Amíg megérkeznek a busszal a versenyzőink körbe vezetem önöket táborunkban.


Ez lenne a Mosómedve tábor. Két kunyhó van a két csapat számára elkülönítve. Az étkező, konyha és fürdő közös.

Ez a két hely pedig a legfontosabb. A kiszavazó tábortűznél dől el melyik lúzernek kell elhagynia a tábort. A másik hely pedig a próbák helyszíne. Itt kínozzuk a versenyzőket.

 
Úgy látom megérkezett a busz szóval lássuk akkor a versenyzőket. 😉

Az első versenyzőnk Jessie! Ülj csak le az egyik fatörzsre. 😅
Jaj de aranyos ez a kis nyári tábor. Remélem lesznek jó vacsorák. 😊
Ühm... ja persze jöjjön a következő delikvens.

Üdvözöllek Tracy a Mosómedve táborban.
Ez mekkora már!😲 Egy igazi nyári tábor. Alig várom hogy találkozzak a többiekkel. 
Igaz? Tök cukiiiiiii😍
Öhm... ja 😟

Emberek ő itt DANICA! Az igazi gót csajszi.
Nem vagyok gót! 😠
Ez tuti biztos? és nem voltál?
Nem...
Jessie baby hűtsd le magad. 

*Ez itt a gyónó kamra. Itt öntik ki a táborozok a legféltettebb titkaikat, és véleményüket.*
Ez a Jessie csaj nagyon nincs ott a szeren. Nem hiszem, hogy valaha jóban lennék vele. A gót... vagyis a másik sapis csaj jó arcnak tűnik.
A szüleim akarták hogy eljöjjek. Azt akarták, hogy barátokat szerezzek. Ők iratkoztak fel a nevemben, de azt nem tudták, hogy egy valóságshow-ról van szó. Idióták.

Ésssss itt van TANYA is! 
Áááá 😮 tök jó itt lenni Nicolas. Azt hittem, hogy sokkal lepukkantabb helyre hozol mint abban a mesében... öhm. Mi is a címe? 💭
Totál Dráma Sziget? 😕
Jaj!!! Igen az az. 😁
Tetszik a rucid.
Jaj köszi.

Uhhh ettől égnek áll a haj. Itt van Alyson.
Ez a tábor már messziről látszott, hogy pocsék. 😏
Hát... ez lesz. Itt fogsz tölteni több, mint két hetet.
Majd meglátjuk.

 Itt van velünk Jenna is, és ezzel az utolsó lány is megérkezett.
Remélem készen áll mindenki a leszámolással, mert akárhova kerülök az a csapat lesz a nyerő. 😎
Hűtsd le magad répa. 😒
Minek neveztél? 😡
Azt mondta épa.
Dehogy is. Azt mondta hogy R-É-P-A. 😩
Juuuuh... Én utálom a répát. 😧
Juuuuj én is 😩 Ez milyen undi már.
Hol vannak már a fiúk? 😪😪😪😪


Az első férfi nemű játékosunk CALEB!
Sziasztok. Van elég hely a sportcuccaimnak?
Szerintem várd meg a nap végét a kipakolással 😂


Üdv Ryen-nek és Jack-nek is!
Ha nálam lenne a naplóm bele írnám, hogy mennyire büdös, és piszkos volt ez a busz.
Bocs az asszem én voltam. Idefele jövet benyomtam hét vagy tíz pizzát már a negyedik után nem számoltam. Szardellás volt.
Fergeteges.
Fúúúúújjjj szardella 
Igaz? Ez olyan undiiii
Milyen nyápic banda el Nicolas?
Jöjjön a következő versenyzőnk...

 

Thaddeus itt van és övé lesz az a nyeremény.
Ha akarsz szövetkezhetünk, úgy egyszerűbb.
Fogd már be a szád. Halálra idegelsz itt mindenkit.
Praktikusabb lett volna ezt a szövetséget négyszemközt belejelenteni, és egyébként akik így nyitnak általában mindig elsőként mennek haza.
Ki ez a gót csaj? 😤
NEM VAGYOK GÓT! 😡😡


Azt hiszem nem elég az idő arra, hogy bemutassam magam és a tudásom. De az bizonyos, hogy az itt lévők közül körülbelül hárman maradunk meg az emberek emlékezetében a többiek feledésbe merülnek. Ez szimpla statisztika. 👀
Üdv Anton. Következzen az utolsó játékos.


Hát ez nem túl puccos egy hely. 😐
Arvinnal együtt mind a tizenketten itt vagytok.


Most hogy megismerkedtetek összeállhatnak a csapatok, és felkészülhettek az első próbára ami után a vesztes csapat egyből haza küld valakit. 

Várj! Lenne egy kérdésem! Itt van wifi? Ez nagyon fontos. Fent kell tartanom a közösségi oldalamat.
NINCS! Nem üdülni jöttetek 😓
 Most pedig a csapat összeállítások:

UNIKORNIS CSAPAT

 
Örülök, hogy Tanya-val egy csapatba kerültem. Habár elég vicces neve van, mert a tanyára hasonlít, és ettől kicsit furi amikor nevén szólítom, de tetszik a csapat. Nincs a csapatban idegesítő ember. Mondjuk az a Arvin srác és Jack sem a szívem csücske.  😐
Hát nem akarok bunkó lenni, de az leszek, mert szokásom. A többiek miért is vannak itt? Tök átlagos simek. Semmi különlegesség csak sima, kopár, szürke.....ahhh UNCSI!!! 💩
Persze, hogy örülök, hogy az a csaj nem nálunk van. Alyson a neve igaz? Amikor már csak én álltam ott arra várva, hogy mondják a nevem egy kő esett le a szívemről. Nagyon nem szimpi a másik csapat. 😔

ZSIRÁF CSAPAT

MIÉRT? Miért pont ők? Egy egoista barom, egy arrogáns liba, egy beképzelt agysebész vagy ki tudja mivel foglalkozik Harry Potter... Ott van még az idegesítő disney pántos csajszi és a srác aki ellopta a sapim. 😡
Hát ez könnyebb lesz mint gondoltam. Egy rakás lúzer még több lúzeren. Jövőhéten már ott leszek a legjobb háromban meglátjátok. 😡
Danica az egyetlen aki titokban érdekel. Egyező a stílusunk, de érdekes módon még nem mutatott felém semmilyen érdeklődést. Talán nem tetszik neki a pulcsim. 😩

Üdv mindenkinek az első próbánkon! Elég egyszerű lesz a feladat. Az a csapat akinek a tagja elsőként zsákol nyeri meg a védettséget a másik most azonnal kiszavaz valakit. Hajrá!

Az első dobás az enyém volt. Jó lett volna ha bement volna elsőre, de hát a kosárlabda nem a kedvenc sportom.😞

 Jaj annyira kis cuki volt a sapim. Igazából nem értek hozzá, és nem is érdekel. 😋

 Már lassan fél órája ment a játék, és még senki sem szerzett pontot. Hihetetlen volt, hogy ennyire szerencsétlenek vagyunk aztán... 😮

Én megmondtam! Mi vagyunk az ászok!  😊😊😊
EZ AZ! 😁😁😁😁😁

Szóval az unikornis csapat nyert. A zsiráfoknak ki kell szavazniuk valakit egy óra múlva.

 Mennyire meglepő. Mondjuk sejtettem, hogy mi fogunk veszteni. Nézz csak a csapatomra. 
Az a gond nem tudom ki nélkül lenne a legjobb. Talán a disney-s csajszit. Nagyoooon idegesítő.

 Figyuuuusz szerintem ti ketten nagyon jók voltatok.
Mondtam, hogy nyerni jöttem.
😠 Csak egy perce fogd már be azt a nagy szád. Szavazzunk mindhárman a gót csajra... Benne vagytok?
Rendben, de ez nem jelenti, hogy szövetségesek vagyunk.
Okszi mokszi. Amúgy is mindig olyan furi tekintettel néz rám 😏
😒 Nem is tudom miért...

 Nagyon jó voltál! Le a kalappal.
Köszi. Hidd el, amíg itt vagytok ti nyertek.
Ja igen.

Nincs baj a csajjal, de mégis azért ez a szövege. Mindig csak azt mondja, hogy miatta nyerünk majd. Azért jó lenne ha felfogná, hogy mi egy csapat vagyunk nem pedig egyszemélyes verseny.


Eljött a kiszavazás ideje.

 Szavaztatok, és most pedig azoknak a neveit mondom akik megmenekültek. Akinek a nevét nem mondom elsétál az utcára és nem tér vissza SOHA!

 Már csak Anton és Jessie maradt hátra. Ki fog vajon továbbra is bent maradni?


-----




Jessie neked kell elhagynod a tábort.
DEHÁT! Nem szerettek engem? 😢😢😢
Nicolas ez valami hiba lehet. Szerintem valaki manipulálhatta a szavazást.
A videó anyagok megvannak. A szavazás érvényes, és végleges.
Chö...

 
Hát nem tartott sokáig, de amíg itt voltam BAROMI JÓ VOLT ˇ3ˇ Viszlát Totál Dráma.
Vajon ki esik ki legközelebb? Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!

Látogass el honlapunkra:

KATT A KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első Évad | Hatodik Epizód