Első Évad | Harmadik Epizód

Totál Dráma Sims | 1. Évad | 3.Rész


Üdv mindenkinek az én nevem Nicolas ez pedig itt a Totál Dráma Sims első évada. Az előző részben 11 bent maradt játékos türelmét teszteltük, aminek a végén az unikornisuk haza küldték a folyton panaszkodó Arvint. MA nagyon korán kelnek majd. Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!




*Mindkét csapat békésen alszik amikor is...*


FELKELNI! HASATOKRA SÜT A....öhm....HOLD!

Ugye valaki meghalt? Mert ha nem akkor én fogok megölni valakit.
A halál csaj jól beszél. Mi ez Nicolas?
Ez volt a próba? Kik azok akik mégsem kelnek fel?
Nem dehogy sokkal jobb dolog vár rátok.
Egy alvásnál jobb dolog? Na erre kíváncsi vagyok.
Csak ne az amire gondolok.

A francba... 

A feladatotok megint nagyon egyszerű. Amelyik csapattag a legtöbbig marad fent a futógépeken megnyeri a védettséget a csapatnak.
Meg se kottyan! Még csak komás sem vagyok!
Mond ezt két kilométer után kiscica. 
Kiscica neked az édesanyád.
ISTENEM! Csak fogjátok már be. Hogy ti milyen idegesítők vagytok.
Ahhh... csak maradjatok csöndben, mert majd szétrobban a fejem és még futnom is kell... ez kész kínzás...

Ezt eltaláltad. Nos, akkor 3... 2... 1...

Végig az járt az eszemben, hogy nem akarok kiesni. Az arányokat tekintve csak egy szövetségesnek mondható párosom van az a pénzéhez, egoista. Ha magabiztos akarok lenni több vasat kell tartsak a tűzben.
Ez nekem meg se kottyan. Hét éven keresztül marathonokat futottam... Igaz, hogy nem komásan, de szerintem menni fog.
Mondok egy dolgot a futásról.... NEM!
Egy kis futás... Elsőnek labdázás, film nézés most futás hát ez a 100.000 simelion szinte ingyen van oda tárva elénk egy jó kis tálcán.
Én egész jó pom pom lány voltam szóval szerintem tutkó leszek.


A nyertes pedig Alyson ezzel pedig a zsiráfok! Megint! 
Háhá! Ezt nektek béna törött szarvú unikornisok.
Majd én megmutatom neked mit törj be!
UNCSI VAGY!
Nagyon elegem van a vitákból... gratulálok.
Ahhh... egy újabb unalmas próba jöhetne már valami eredeti ötlet Nicolas.

Eredetit akarsz? Ma estére terveztem a kiszavazást, de akkor megtartjuk most!
HOGY MI?

Irány a tábor tűz.

 
Figyelj! Mielőtt kimennék mondanék valamit neked.
Hát persze! Mondd csak! 
Valaki olyat kéne közösen kiszavazni aki fenyegetés lehet a későbbiekben.
Haaaaa???
Öhm... megtennéd hogy szavazol arra, akit a füledbe súgok?
 Hát persze! Megteszem érted. Olyan szép a hajad. 😍😍
Igen na! Figyelj *megsúgja a nevet*
😨😨😨😨 De miért ő?
 
A döntésemet saját magam és nem a csapat szempontjából teszem. Ez a valaki komoly versenytárs... nem is tudom jó ötlet-e, de szerintem igen. Ha bent marad biztos vagyok benne hogy eljut a végéig.
Igazából beszéltem Tracy-vel és a Tanyával és úgy döntöttünk, hogy most az egyszer olyat szavazunk ki akit nem teljes szívünkből szeretnénk.
Mindannyian tudjuk kinek kell elmennie. Egyértelműen egy spicli. Szoktam látni azzal a pénzéhes sráccal susogni. Egy áruló! 



Szóval újra itt vagyunk. A szabályokat már ismeritek. Szóval akit szólítok az biztonságban van...


Caleb és Jack.


Tanya!


Már csak ketten maradtatok... Tracy és Jenna... és aki bent maradhat az nem más mint...


Tracy! Te maradhatsz. Jenna neked reszeltek.

Most ti vicceltek? A legerősebb csapat társat? Egy hű barátot? MÉG MEGBÁNJÁTOK!  😈😡
Jajjj! 😨😨😨
Irány az utca 😂

Ne ítélkezzenek. Ha bent marad semmi esélyem az egyéni játékban. Habár most a csapat versenyekben lehet, hogy nehezebb lesz.
Ez egyre jobb és jobb! Kirúgták a legerősebb embert ebben a versenyben. Nekem nem is kell semmit csinálnom csak hátra dőlni és hagyni hogy ezek a lúzerek végezzenek el minden piszkos munkát.
Sajnálooooom Jodie, de én nem akartalak megbántani te kis butus! Csak hát Tracy ezt szerette volna tőlem én pedig megadtam neki 💓 A kis szavazatomat 💅

Szóval arra kérnélek, hogy ha esetleg összeolvadunk legyél velünk.
Persze bro!

Titokban szövetkezem Alysonnal és a pénzéhes pasassal. Biztos ami biztos jó egy szövetségben biztonságban érezni magad.

Ezzel Alysonnak kedveztél... ugye tudod mit tettél?
Biztos voltam a dolgomban. Ha bent marad akkor őt és Alysont kell legyőzni. Így most csak őt.
Ahogy gondolod. Én kimaradok ebből, amíg csak lehetséges.
Vajon ki esik ki legközelebb? Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!

Látogass el honlapunkra:

KATT A KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első Évad | Hatodik Epizód

Első Évad | Első Epizód