Első Évad | Hatodik Epizód

 

Totál Dráma Sims | 1. Évad | 6.Rész



Üdv mindenkinek az én nevem Nicolas ez pedig itt a Totál Dráma Sims első évada. Az előző részben a csapatok feloszlottak, és egyből neki vágtunk egy próbának, ahol Thaddious vagy hogy is hívják feladta a játékot, így heten maradtak. Mi fog történni a mai epizódban? Az megtudjátok itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!



Sziasztok én kedves hetesem. Nagy meglepetésem van számotokra. MA NEM ESIK KI SENKI! Bizony ma mindenki biztonságban van. E mellett pedig elhagyjuk a városi helyszínt egy sokkal rosszabb, és távolabbi helyre.


Itt ebben a környezetben folytatjuk tovább a játékot. Ma pedig egy különleges küldetésre megyünk, ahol valaki mentességet kaphat a következő próbáról, és védettséget is egyben. Nagy nyeremény ez. Egy epizódra biztosan védett lesz.Szóval egy óra múlva indulunk is addig egy kis útbaigazítás következik Lorytól! Jobb ha figyeltek.

Heeeeejjjjj hát sziasztok ti kedves városi suttyóókkk... haha! Csak vicceltem nem is beszélek így... na mind egy szóval vigyázzatok a medvékkel. Ez fontos. Tényleg. Harapnak meg minden... Ja és éjszaka semmikép ne gyújtsatok tűzet vagy ellep titeket pár ezer moszkitó.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
 Igen kislány! Ez szép sikítás tutira elijeszti a medvéket.
Wifi van?
Hát hooogy ne vóna! Az erdő másik oldalán ami nem ez az oldal. Ott van.
Remek! *egymásra néznek, majd elpirulnak*
Szóval ennyi lenne. További jó szórakozást. Még jövők ha kell valami.

Ezt a versenyt mindenképp meg kell nyernem.
Ezt miért nekünk mondod?
Mivel nincs kivel beszélnem te okoska.
Én itt vagyok mindig te butus.
*megvetően néznek Tanyára*
Tényleg? Jaj ez nagyon kedves. Szóval ha ezt megnyerem nem tudtok kiszavazni, így mindent bele fogok adni.
Értem hát tedd azt.

Tanya a butaságával sodorja magát veszélybe. Ha tényleg nyerni fog Alyson sanszos, hogy a csapat őt szavazza ki aki könnyen befolyásolható. Sajnálom szegényként, de aki ilyen buta és üres fejű azzal nem lehet mit kezdeni.
Simán az ujjaim köré csavarom a kis csajt. Már túl könnyű.

A próba horgászat lesz! Mindenki horgászik annyit amennyit tud, és aki a legtöbbet szedi ki védettséget kap egy teljes epizódra.Pontosan egy óra múlva mindenkinek vissza kell térnie a kiszavazó tábortűzhöz. Sok sikert. Fiúk ti kövessetek ti máshogy horgásztok.
 

Még szerencse, hogy a nagypapám híres sportszerűen horgászó bajnok volt. 
😡😡😡
Ja igen ez tökre mázli.
Furcsa hogy mi maradtunk a fiúk közül. 
Gondolom örülsz Jack és Tha.. vagy hogy is hívják távozásának.
Nem fogok hazudni. Mind ketten idegesítettek.
Engem igazából nem érdekel. Horgászni sem tudok valami jól szóval.


Szóval mindannyian vissza tértetek. Lássuk ki fog nyerni. Mindenki mellet vagy előtt ott van a zsákmánya. Szóval akkor lássuk ki mit horgászott ki.

A nyertes egyértelműen Alyson!
Höh... én megmondtam. 
Szerencsére az az epizód után jön még több másik.
És mi akkor is többen leszünk.
Szóval akkor élvezzétek a tábori konyhát, és fekhelyeket. Holnap újabb próba és kiszavazunk valakit és történik majd egy nagy csavar is.
Mit csavarozol itt? 
Majd meglátod!

Szóval arra gondoltam mi lenne ha szövetségesem lennél? Bármit megteszek neked, ha te is nekem. Áll az alkú?
Megkapom a különleges sminkes cuccodat is?
Csak a tiéd!
AKKOR NANÁ!

Minden halottam szóval Tanya neked... ANNYI!
Vajon ki esik ki legközelebb? Tarts velünk itt a TOTÁL DRÁMA SIMSBEN!
Látogass el honlapunkra:

KATT A KÖVETKEZŐ RÉSZHEZ (HAMAROSAN)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első Évad | Ötödik Epizód